Sò in l'incomprensione di l'acquistu di pannelli insonori?

 Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, i pannelli fonoassorbenti sò ancu usati da più è più imprese di decorazione, chì facenu ancu a cumpetizione più intensa.Per quessa, per riduce megliu i costi, assai cumpagnie di decorazione spessu usanu metudi shoddy per installà.Allora l'editore vi darà una breve introduzione nantu à cumu per evità l'incomprensione di l'acquistupannelli fonoassorbenti.

Sò in l'incomprensione di l'acquistu di pannelli insonori?

1. Malintesi 1: U pannellu assorbente di u sonu deve esse capaci di assorbe u sonu.Dopu à a stallazione, ùn ci hè micca rumore.

Forsi parechji amichi averà una idea cusì, perchè se a tavula di assorbenza di u sonu hè stallata, avarà un bonu effettu di assorbenza di u sonu.In fatti, sta idea ùn hè micca particularmente currettu, perchè a gamma di pannelli assorbenti di u sonu ùn hè micca tutte uguali, è l'effetti di l'absorbenti di u sonu di i pannelli di materiali diversi ùn sò micca listessi.Per quessa, quandu selezziunate u materiale di u pannellu fonoassorbente, hè ancu necessariu di guardà l'ambienti circundante è a fonte di u sonu, è poi eseguisce una pulizia megliu.

2. Malcomprensione 2: A stallazione di pannelli fonoassorbenti pò esse rimessa à a cumpagnia di decorazione

Siconda, ci sò parechji amichi chì pensanu chì, postu chì u pannellu assorbente di u sonu hè trasmissu à a cumpagnia di decorazione, in ogni modu, ùn aghju micca veramente capitu, perchè ùn m'importa micca.In fatti, stu approcciu hè ancu sbagliatu.Se a supervisione ùn hè micca realizata, allora i cutting corners ponu ancu accade.

Inoltre, parechji amichi ponu avè un tali malintesi quandu comprapannelli fonoassorbenti.Allora pensanu chì a stallazione di pannelli assorbenti di u sonu hè assai simplice, è hè bè di truvà una cumpagnia à l'aleatoriu.In fatti, solu per truvà una sucietà affidàbbili di pannellu fonoassorbente pudemu installà megliu i pannelli fonoassorbenti.

Sò in l'incomprensione di l'acquistu di pannelli insonori?


Tempu di Postu: Dec-24-2021