Lochi è vantaghji di pannelli fonoassorbenti in fibra di poliester

Avà i pannelli fonoassorbenti in fibra di poliester sò più è più utilizati, l'editore vi intruduce à quali posti sò adattati, cum'è: studi di registrazione, studi di trasmissione, sale di cunferenza, stazioni di radiu, spazii d'uffiziu, alberghi, etc.

Lochi è vantaghji di pannelli fonoassorbenti in fibra di poliester

Introduzione à i vantaghji di i pannelli fonoassorbenti in fibra di poliester

1. Bona prestazione di assorbimentu di u sonu: u coefficient di riduzzione di u sonu hè di circa 0,8 à 1,10.

2. Bella dicurazione: Decine di culori ponu esse selezziunati à vuluntà, è ponu esse assemblati in parechji mudelli, è ci sò ancu diverse forme per sceglie.

3. Facile à piglià cura di: basta aduprà un aspiratore o sguassate, hè assai faciule di piglià cura.

4. A custruzzione hè simplice è còmuda: pò esse tagliata à vuluntà, divisa è cumminata liberamente, è direttamente incollata à u muru.

5. Sicurezza: U tavulinu in fibra di poliester fonoassorbente hè ligeru in pesu, è ùn pruduce micca frammenti o frammenti cum'è certi materiali fragili, cum'è pannelli di gesso perforati è pannelli di pressione di fibra di cimentu dopu esse dannati da l'impattu, per evità l'accidenti periculosi. di caduta.

6. Prutezzione di l'ambiente: pruvatu da i dipartimenti statali pertinenti, pò esse direttamente utilizatu per i bisogni di a decorazione di l'internu.

7. Flame retardant è flame retardant: U bordu di poliester in fibra di sonu hè statu pruvatu da a prova di u focu naziunale nantu à i paràmetri di u focu, è risponde à i requisiti di u standard naziunale GB8624B1.


Tempu di Postu: Apr-22-2022