Cunsigliu di trasportu di pannelli fonoassorbenti, mantenimentu di ogni ghjornu è metudi di pulizia

1, Istruzzioni per u trasportu è u almacenamentu di pannelli fonoassorbenti:

1) Evite scontri o danni durante u trasportu di u pannellu fonoassorbente, è mantene a pulita durante u trasportu per impedisce chì a superficia di u pannellu sia contaminata da oliu o polvera.

2) Pone lu pianu nantu à un pad seccu per evità collisione è abrasione di i cantoni durante u trasportu.Mantene nantu à un pianu pianu 1 metru sopra u muru.

3)Durante u prucessu di trasportu, a tavola fonoassorbente deve esse caricata è scaricata ligeramente per evità un angulu di a terra è causanu perdita.

4)Assicuratevi chì l'ambiente di almacenamento di a tavola fonoassorbente hè pulita, asciutta è ventilata, fate attenzione à a pioggia, è fate attenzione à ùn deformà a tavola fonoassorbente per via di l'assorbimentu di umidità.

Cunsigliu di trasportu di pannelli fonoassorbenti, mantenimentu di ogni ghjornu è metudi di pulizia

2 、 Manutenzione è pulizia di pannelli fonoassorbenti:

1) A polvera è a terra nantu à a superficia di u tettu di u pannellu fonoassorbente ponu esse pulite cù un straccio o un aspiratore.Per piacè fate attenzione à ùn dannà a struttura di u pannellu fonoassorbente durante a pulizia.

2)Utilizà un pannu ligeramente umitu o una spugna strizzata per sguassate a terra è l'attache nantu à a superficia.Dopu avè sguassatu, l'umidità restante nantu à a superficia di u pannellu assorbente di u sonu deve esse sguassata.

3)Se u pannellu fonoassorbente hè inzuppatu in condensate di l'aria condizionata o altre acqua chì perde, deve esse rimpiazzatu à tempu per evità più perdite.


Tempu di Postu: Aug-04-2021