Chì sò i tipi specifichi di pannelli insonori di lignu?

In u prucessu di capiscenu i materiali fonoassorbenti, mentre mantene una bona absorption di sonu, u pruduttu deve ancu avè e caratteristiche di una bella apparenza, perchè in u prucessu di capiscenu i pannelli fonoassorbenti di legnu, pudete capisce chì questu hè veramente diventatu assai bona una.Attrae materiale.Per capisce megliu stu tipu di materiale fonoassorbente, a ghjente hè ancu assai preoccupata di a categuria di u pruduttu, ma da a perspettiva di a categuria, hè relativamente simplice, principarmenti divisu in dui categurie.

Chì sò i tipi specifichi di pannelli insonori di lignu?

Chì sò i tipi specifichi di pannelli insonori di lignu?

Prima, u pannellu fonoassorbente di legnu grooved

Si pò esse nutatu da u bordu di legnu di groove fonoassorbente chì l'effettu fonoassorbente hè ancu assai bonu, ma per capiscenu megliu stu tipu di pruduttu, a ghjente pò capisce chì u metudu principale utilizatu in a produzzione di stu tipu di pruduttu. hè a tavola di densità.U latu di fronte hè slotted, è a parte posteriore hè perforata, cusì chì a risonanza pò esse formata in u spaziu, cusì l'effettu di l'assorbimentu di u sonu attuale hè assai prominente.

Siconda, a tavola di legnu perforata insonorizzante

Quandu avete capitu sta categuria di pannelli insonori di lignu, pudete capisce chì durante u prucessu di produzzione, i buchi tondi sò aperti nantu à i lati pusitivi è negativi di u bordu di densità.U metudu di pruduzzione finali di stu tipu di metudu di produzzione hè u pannellu fonoassorbente di legnu perforatu.Da l'usu attuale, pò esse realizatu chì hà appiicazioni assai ideali in a decorazione di u muru è di u tettu, cusì chì a ghjente pò capisce u cuntenutu di basa di ogni aspettu di stu tipu di pruduttu.

Chì sò i tipi specifichi di pannelli insonori di lignu?

Per quessa, ogni amicu duveria avè una megliu cunniscenza di tutti l'aspetti di u pannellu insonorizzante di lignu, è quandu veramente cumprà stu pruduttu, chì categuria deve esse basatu annantu à a situazione attuale, solu dopu avè sceltu un pruduttu veramente adattatu, pò fà l'assorbimentu di u sonu. effettu più perfettu.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022