Induve hè adattatu a stanza insonorizzata?

Cù a migliione cuntinua di u standard di vita attuale, avemu avà parechje occasioni chì deve esse tranquillu, è ci sò stanze insonorizzate.A stanza insonorizzata hè un tipu d'attrezzatura di prutezzione di l'ambiente chì integra l'industria di fabricazione muderna, l'ingegneria di a custruzione, a tecnulugia acustica è l'estetica per migliurà è cuntrullà a contaminazione acustica sempre più seria.
L'insulazione acustica industriale è l'equipaggiu di riduzzione di u rumore: cum'è diverse stanze d'insulazione acustica, stanze d'insulazione acustica, coperchi d'insulazione acustica, etc., sti equipaghji sò destinati, cum'è a riduzzione di u rumore di a torre di rinfrescante, grandi pompe d'acqua, a riduzione di u rumore di a caldaia, a riduzione di u rumore di u generatore. , etc. Quessi sò principalmente pensati è sviluppati per migliurà u rumore ambientale.
Isulamentu di u sonu medico: questu si riferisce principalmente à diversi prughjetti di insulazione di u sonu è di riduzzione di u rumore in u campu medico chì travaglianu in ambienti tranquilli speciali o cunducenu testi, ricerca scientifica, etc. hè limitata è ùn serà micca discutitu in dettaglio.
Acustica architetturale civile: include principalmente diversi teatri, teatri, sale di cunferenza, stadi, studi di registrazione, studi, etc.
Categorii di popularizazione: ogni tipu di sale di ballu, finestre d'isolamentu di u sonu, porte d'isolamentu di u sonu, partizioni è altri prudutti populari di insulazione è di riduzione di u sonu.
Altre categurie: cum'è pannelli fonoassorbenti di lana di legnu, pannelli fonoassorbenti metallici, silenziatori, silenziatori di pipa, dispositivi antivibrazioni, etc.
Weike Sound Insulation Co., Ltd. hè un fabricatore di cuntrollu di u rumore chì integra a produzzione, u disignu è u funziunamentu di l'equipaggiu di schermatura è di insulazione acustica.


Tempu di post: 20-sep-2022