Opera House

'L'Opera appartene à tutti'

"U prublema cù a nostra sala di cuncerti hè chì era urigginariamente cuncipitu per avè una griglia, un sistema volante [trama teatrale] sopra u palcuscenicu per pudè esse adupratu per l'opera è e pezze di teatru. Hè stata chjamata sala pulivalente », dice Louise Herron, u direttore esecutivu di l'Opera House.
Stu cuncettu hè statu lampatu fora di a metà di a custruzzione - dopu a partenza infuriata di Utzon - è l'ubbiettivi di i dui siti principali di l'edificiu sò stati cambiati. Opere è drammi sò stati trasferiti in u teatru più chjucu Joan Sutherland, induve l'installazione hè stata installata per supportà spettaculi teatrali, è a sala di cuncerti hè stata decorata per a musica classica invece, a ghjustificazione hè chì e sinfonie saranu più popolari.

A custruzzione di l'Opera House in l'anni settanta di l'Opera di Sydney.

À 45 metri, a sala di cuncerti hè almenu 10 metri più longa cà a maiò parte di i spazii orientati à l'acustica, è raddoppia l'altezza ottima. Di conseguenza, assai sforzi sò andati à cumpensà e so proporzioni caverne, cumprese pareti pannellate in legnu per aiutà a riverberazione, è riflettori acustici in fibra di vetru appesi à u tettu per creà un soffiu sonicu.

Ma in l'anni da quandu hè statu custruitu l'interessu per e sinfonie hè statu sfidatu da l'omnipresenza di u pop, u hip-hop è u rock. Mentre i gruppi rock - cumpresu Massive Attack è u National - sò spessu installati in a piazza esterna, atti chì includenu Lizzo, Interpol, Nick Cave, Iggy Pop, u Clan Wu-Tang, José González è Hot Chip anu sunatu a sala di cuncerti.

Piglianu qualchì lotta.

"I spettaculi chì avemu prisentatu quì ùn eranu mai in u scopu iniziale per a sala", dice Andrew Mackonis, direttore di produzzione di l'Opera di Sydney. Dirige una squadra di nove persone.

"Essenzialmente hè cuncepitu per esse una grande camera d'eco, è questu hè u cuntrariu di ciò chì vulete quandu si face un avvenimentu amplificatu", dice. «Vulete chì u spaziu sia u più mortu pussibule. Avete questi dui ideali diametralmente opposti ".

U spaziu hà avutu parechji aghjurnamenti più chjucu longu à a strada per aiutà à trattà, cumprese un sistema PA di alta qualità chì hè stallatu è draperia pesante creata per appendà sopra u pannellu di legnu. Ma u prucessu per preparà a sala per un spettaculu amplificatu hè ingombrante - i tendini da soli piglianu ore à stallà - è u sistema PA hè passatu da u so primu.

timg8

Vinco hà parechje opzioni di trattamentu acusticu facili da installà chì ponu aiutà à risolve i prublemi cumuni cù l'acustica di a chjesa. Fabriquemu pannelli acustici di chjesa à prezzi accessibili è eleganti in diverse dimensioni è culori per risponde à i bisogni specifici di i nostri clienti. I nostri pannelli di trattamentu acusticu murale sò fatti di i migliori materiali acustici per assicurà u sonu più chjaru di a chjesa è lasciate chì u vostru sistema sonore di chjesa ghjunghje à u so pienu potenziale.
Ogni pannellu assorbente di sonu o assorbitore di sonu chì vendemu hè fattu à a manu, cun grande attenzione à i dettagli è u più altu standard di artigianalità. Vinco hè unu di i pochi produttori di trattamenti acustici chì furniscenu pannelli d'arte acustica.

Pruvemu prudutti acustici aduprati in Opera House:

Un mischiu di trasfurmazioni di cuntrollu di sonu è assorbitori di sonu funziona megliu in queste strutture.
I pannelli acustici aiutanu à eliminà e riflessioni smarrite da i monitor di scena, soprattuttu s'ellu ci hè un prublema di feedback. Puderanu ancu esse aduprati nantu à i muri laterali, i muri posteriori o suspesi da u tettu. Pannelli più grandi, cum'è e nostre dimensioni 48 "x 48" x 2 "o 48" x 96 "x 2" sò ideali per l'applicazioni di a chjesa. Per più infurmazione nantu à i grandi pannelli, fighjate i nostri pannelli acustici di dimensione persunalizata.
I pannelli assorbenti di u sonu di l'arte utilizanu stampe di alta qualità di opere d'arte tradiziunali, foto o disegni grafichi è li mettenu nantu à i pannelli assorbenti di u sonu.
U deflettore assorbirà efficacemente u sonu in applicazioni discrete. E partizioni sò suspesi da a struttura di u tettu, è u sonu pò esse assorbitu da i dui lati.
Se a riverberazione ùn hè micca particularmente alta è l'intelligibilità di a parolla hè più di un prublema, a diffusione di u sonu invece di l'assorbimentu pò aiutà. L'assorbimentu riduce a riverberazione cuntrullendu u sonu riflessu, mentre a diffusione riduce u livellu sonore percepitu sparghjendu u sonu in una grande area. U nostru diffusore pò aiutà à creà un spaziu chì ùn hè micca adattu nè per cantà nè per riverberu.
Offremu ancu pannelli acustici per studi, teatri, scole è sale di cunferenza. U nostru cunsigliu hè sempre gratuitu. Dunque, per piacè sentitevi liberi di chjamacci o mandacci un email. Semu felici d'aiutavvi à truvà a suluzione megliu per risolve u prublema acusticu di a chjesa, Se avete qualchì domanda o cuminciate, cuntattate unu di i nostri ingegneri di vendita interna!

影剧院

影剧院1