Punti di stallazione di pannelli insonori di lignu

Cumu installà pannelli insonori di legnu per ottene u megliu effettu di assorbimentu di u sonu?​​Stu prublema hè stata fastidiosa parechji travagliadori di a custruzzione, è certi si dumandanu ancu s'ellu hè u prublema di pannelli assorbenti di u sonu.In fatti, questu hà un grande impattu nantu à a custruzzione è a stallazione.Affetta direttamente l'effettu insonorizzante di u pannellu fonoassorbente è rende u pannellu fonoassorbente inefficace.I seguenti sò i requisiti specifichi per a stallazione di pannelli insonori di legnu:

1. Esigenze di almacenamento prima di installà pannelli insonori di lignu: U magazzinu induve i pannelli insonori di lignu sò stati guardati deve esse sigillati è a prova di umidità.A scatula di prutezzione deve esse aperta per almenu 48 ore prima di stallàpannelli di lignu fonoassorbenticusì chì u pruduttu pò ghjunghje sin'à e caratteristiche ambientali cum'è u situ di stallazione.

Punti di stallazione di pannelli insonori di lignu

2. Requisiti per a stallazione di pannelli insonori di lignu: u situ di stallazione deve esse seccu è ghjunghje à i standard di temperatura è umidità specificati almenu 24 ore prima di a stallazione.A temperatura minima necessaria per u situ di stallazione hè di 15 gradi, è u cambiamentu di temperatura massima dopu a stallazione deve esse cuntrullata in 40-60 Dentru %.

3. Metudu di stallazione di pannelli fonoassorbenti per u muru:

(1) Installa prima a chiglia d'acciaio leggera à u muru.

(2) A dimensione di a facciata di a chiglia d'acciaio ligera murata hè 18 * 26 * 3000mm long, è a distanza di separazione hè 60cm.

(3) Installa u clasp cù una dimensione di 45 * 38 * 5mm trà a chiglia è a tavola fonoassorbente.

(4) A lana di vetru chì copre u spinu di u pannellu fonoassorbente: spessore 30-50mm, densità 32kg per metru cubicu, larghezza è lunghezza 600 * 1200mm.

4. Precauzioni per i pannelli insonori di lignu (murale):

(1) A distanza cunsigliata trà e griglie di cornice di drago hè di 60 cm.

(2) Quandu parechji pannelli insonori di legnu sò stallati in a cumminazione di u pannellu è u pannellu, ci deve esse almenu una distanza di 3mm trà a testa di u pannellu è u chiovu di u pannellu.

(3) Se i pannelli fonoassorbenti sò stallati horizontalmente da a terra, l'irregularità di u latu longu deve esse stallatu in fondu è chjusu cù cleats, è dopu l'altri pannelli fonoassorbenti deve esse stallati unu per unu.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021