Materie chì necessitanu attenzione in u disignu è a custruzzione di una stanza insonorizzata!

Stanze insonorizzate sò generalmente aduprate in l'industrii di produzzione industriale, cum'è l'insulazione di u sonu è a riduzzione di u rumore di gruppi elettrogeni, punzonatrici d'alta velocità è altre machini è equipaghji, o per creà un ambiente naturale tranquillu è pulitu per certi strumenti è metri, è ponu ancu esse aduprata in laboratori per pruvà qualchi equipamentu tecnicu prufessiunale.usu.

1. L'interfaccia trà i materiali d'isolamentu di u sonu è l'interfaccia trà u materiale d'insulazione di u sonu è u tettu è u pavimentu di cimentu pò esse aduprate cù sealants ingegneria.L'insulazione di u sonu di u tettu suspesu hè u listessu chì u muru.Quandu insonorizà a superficia di a strada, prima pulite a superficia di a strada, livellate a superficia di a strada, mette una strata di cuscinetti insonori, di riduzzione di u rumore è di smorzamentu di vibrazioni, mette una strata di manta insonorizzata, è mette una strata di 4 cm béton.

Stanza insonorizzata
2. Quale aspetti deve esse cunsideratu in u pianu di cuncepimentu di custruzzione di u prughjettu di a stanza insonorizzata: u prughjettu principale hè una struttura antisismica, è u disignu integratu di u modulu di cuntrollu hè sceltu, chì pò esse spustatu è disassemblatu per facilità u mantenimentu è l'ispezione. ;sicurezza di u focu, resistenza à alta temperatura, impermeabile, durable Durable, adattatu per interni è esterni;pò risponde à i requisiti di ventilazione naturale, rimozione di calore, illuminazione, etc.;Aduprà materiali d'insulazione acustica d'altu indice, materiali assorbenti di u sonu è rivestimenti architecturali chì smorzanu a vibrazione di u cuscino per fà un assorbimentu acusticu raghjone, l'isolamentu di u sonu, è migliurà l'effettu propiu di l'insulazione acustica;L'attrezzatura meccanica basamente realizanu suluzioni di riduzzione di vibrazioni;
3. Installa i finestri insonori è a prova di sonu, chì ponu esse mudificati per vede finestri, ventilatori di scarico, mufflers, etc.;è stabilisce e misure di guaranzia di sicurità è l'equipaggiu di sistema di alarme per assicurà a sicurità di l'operatori.e rigulamenti.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022